خرید ارز دیجیتال طولانی مدت

کدام ارز‌ دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت مناسب است؟

ارز دیجیتال به نوعی از دارایی گفته می شود که در بستر اینترنت و به صورت دیجیتال خریداری  شده و به فروش می رسد. جالب است بدانید که معامله این نوع از دارایی دیجیتال، تحت کنترل هیچ نظام مرکزی و دولتی قرار ندارد و تنها با استفاده از فناوری بلاکچین کنترل و مدیریت می ‌شود.

معمولا از انواع رمزارزها برای انواع خرید و پرداخت آنلاین استفاده می شود و با این وجود، برخی از افراد اقدام به خرید  و سرمایه گذاری بلندمدت ارز دیجیتال نموده و آن را  مدلی از سرمایه‌ گذاری پرسود در نظر می ‌گیرند. در ادامه به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه ‌گذاری بلند مدت می پردازیم.

بیت کوین

از اولین و قدیمی ‌ترین ارزهای دیجیتال محسوب می شود و با توجه ‌به قیمت آن، ارزش بازار و حجم معاملات که بالاتر از انواع دیگر است، می‌ توان به این موضوع پی برد که چرا بیت کوین موفق ترین رمزارز برای سرمایه ‌گذاری بلند مدت محسوب می ‌شود. با وجود تعداد زیادی از  انواع رمزارزهای موجود در بازار، بیت کوین همچنان صاحب بیش از ۴۰ درصد از ارزش بازار می باشد.

ارزشمندی بیت کوین به اندازه ای است که اکنون بسیاری از مشاغل آن را به ‌عنوان یک روش پرداخت به رسمیت می‌ شناسند و  تراکنش‌ های خود را با بیت کوین انجام می‌ دهند و همچنین، بانک‌ های مهم نیز اکنون به ‌تدریج تراکنش‌ های بیت کوین را در لیست خدمات و پیشنهادهای خود می‌ گنجانند. همین امر موجب شده که سرمایه‌ گذاری در بیت کوین به تصمیمی هوشمندانه مبدل گردد.

اتریوم

اتریوم نیز نوعی از دارایی دیجیتال می باشد و تفاوت ان در مقایسه با ارز بیت کوین از این ‌جهت است که  صرفا یک ارز دیجیتال نیست. بلکه، شبکه ‌ای است که به توسعه ‌دهندگان اجازه ساخت رمزارزهای خود را با استفاده از شبکه اتریوم می ‌دهد.

اتریوم به دلیل فناوری منحصر به ‌فردی که دارد توانسته تا به امروز از جایگاه خود در بازار بسیار فراتر رود و در میان دیگر رقبای خود پیشتاز محسوب می ‌شود.

بایننس کوین

بایننس کوین تقریبا در سال ۲۰۱۷ به نقطه اوج خود رسید و در طی این سالها، برخلاف دیگر انواع ارزهای دیجیتال، توانست با روندی آهسته و با ثبات به رشد خود ادامه دهد.

کارایی بایننس کوین به اندازه ای است که آن را در شمار یکی از باثبات ‌ترین گزینه‌ های سرمایه گذاری قرار داده و خطرات کمتری را متوجه سرمایه ‌داران می‌ سازد.

تتر

این ارز دیجیتال را می توان در شمار با ثبات ‌ترین ارز های دیجیتال برای سرمایه ‌گذاری بلند مدت دانست، به این دلیل که تتر وابسته به دلار آمریکا بوده و به ‌ازای هر واحد تتر، یک دلار در بانک فدرال رزرو وجود دارد. همین عامل نیز تتر را به بهترین  و مطمئن ترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت، تبدیل نموده است.

کاردانو

انجام معامله و ثبت تراکنش‌ ها با ارز کاردانو در مقایسه با بیت کوین که سیستم بزرگتر و پیچیده تری دارد، نیازمند انرژی کمتری است و این بدان معناست که تراکنش ‌ها سریع‌ تر و ارزان ‌تر انجام خواهند شد و این موضوع موجب علاقه ‌مندی سرمایه‌ گذاران به این رمزارز شده است.

کاردانو با وعده سازگاری و امنیت بیشتر به کاربران این رمزارز، به طور مداوم توسعه خود را بهبود بخشیده و تلاش دارد تا از اقدامات هکرها پیشی بگیرد.

پولکادات

بنیانگذاران ارز دیجیتال پولکادات، از جامعه اتریوم جدا شده و در صدد ایجاد ارز دیجیتال خودشان با شبکه ‌ای بهتر برآمدند. مزیت ارز پولکادات در این است که به‌ جای یک شبکه، از چندین شبکه برای انجام تراکنش ‌های خود برخوردار است.

پولکادات با هدف پاداش‌ دهی به سرمایه‌ گزاران واقعی طراحی شده و موجب می ‌شود  تا آن افرادی که تنها با هدف یک ‌شبه پولدار شدن تجارت می ‌کنند، از بازار خارج شوند.

ریپل

ریپل نام شرکتی است که از توکن‌ های XRP رونمایی به عمل ‌آورده و تلاش می کند تا به هر طریقی  نظر سرمایه‌ گذاران را جلب نماید. از جمله مزیت ‌های این شرکت، ارائه خدمات تراکنش بین ‌المللی است که ریپل را از دیگر ارزهای دیجیتال متمایز ساخته است.

نقل و انتقالات بین ‌المللی پول از طریق بانک، نیاز به ده روز کاری زمان دارد، در حالی که همین تراکنش‌ ها با استفاده از ریپل تنها ظرف چند ثانیه قابل انجام است. ویژگی ‌ها و قابلیت های ریپل باعث شده تا در لیست بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه ‌گذاری بلند مدت قرار گیرد.

لایت کوین

لایت کوین در سال ۲۰۱۱ یعنی هم ‌زمان با بیت کوین وارد بازار شد و یکی از رمزارزهای موفق برای سرمایه ‌گذاری بلند مدت می باشد. اگر چه که این رمزارز، به ‌اندازه بیت کوین موفق نیست، ولی ویژگی های منحصر به فردی دارد و حتی مفتخر به ‌سرعت چهار برابری خود در انجام تراکنش ‌ها نسبت به بیت کوین است.

لایت کوین نخستین رمزارزی بود که تراکنش شبکه لایتنینگ را به انجام رساند. مبادله با این روش در کمتر از یک ثانیه انجام می شود. چنانچه این شرکت بتواند استفاده از شبکه لایتنینگ برای انجام تراکنش‌ های سریع را توسعه بخشید، ارزش لایت کوین به میزان چشمگیری افزایش می یابد.

چین لینک

از آنجایی که چین لینک، از قیمت مناسبی برخوردار است، به‌ عنوان یک رمزارز محبوب شناخته می ‌شود، زیرا متضمن افزایش ارزش و امکان کافی برای رشد هر چه بیشتر آن خواهد بود. امکان دسترسی بالاتر، خود عامل دیگری است که چین لینک را برای بسیاری از سرمایه ‌گذاران به بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه ‌گذاری بلند مدت مبدل می ‌سازد.

از چین لینک می ‌توان برای انجام معاملات در کوین بیس که یکی از بزرگ ‌ترین پلتفرم‌ های رمزارز جهان می باشد نیز بهره برد. به همین دلیل، برای سرمایه‌ گذاران از جذابیت بالایی برخوردار است.

استلار

این ارز دیجیتال به ‌عنوان یک رابط میان بانک ‌ها و شبکه ‌های بلاکچین عمل می کند. استلار به‌ عنوان یک شبکه غیرمتمرکز، قادر است هر نوع ارزی را تبدیل و آن را وارد کانال ‌های مبادلاتی نماید. این شبکه تراکنش‌ ها را با هزینه کمتر و سرعت بیشتر در مقایسه با بانک‌ های سنتی انجام می دهد و به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین گزینه های برای سرمایه ‌گذاری بلند مدت دانست.