خرید انواع ارز دیجیتال صرافی آنلاین ویننس

ارز دیجیتال ایاس (EOS)

ارز دیجیتال ایاس(EOS)، از زمان معرفی به بازار و تا به حال در جهت کسب سهم بزرگ بازار، تلاش های بسیار زیادی کرده است و در این مسیر نیز کاملا موفق ظاهر شده و به جایگاه خوبی دست یافته است، تا حدی که برخی از تحلیلگران بازار، ارز دییجتال ایاس را رقیب جدی اتریوم می دانند.

بنابراین چنانچه تصمیم به سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال ایاس دارید، بهتر است درک و شناخت جامعی از این ارز دیجیتال داشته باشید، توصیه می شود، برای بررسی و تحلیل ارز دیجیتال ایاس، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

معرفی ارز دیجیتال ایاس

در ابتدای معرفی این ارز دیجیتال باید گفت که ایاس، پلتفرم مبتنی بر شبکه بلاکچین است که خدماتی را در زمینه سیستم های غیرمتمرکز ارائه می کند. از جمله این خدمات می توان به قرارداد های هوشمند و اپلیکیشن های غیرمتمرکز اشاره کرد.

تحلیل بنیادی ارز دیجیتال ایاس

ارز دیجیتال ایاس در سال 2017 شروع به کار کرد و پس از عبور از 4 مرحله، برای اولین بار در سال 2018 عرضه جهانی شد. همچنین ایاس مرحله پنجمی را در برنامه های خود دارد که می تواند آن را تبدیل به یکی از بهترین پروژه های موجود در جهان کند. ایاس از نظر ارزش بازار در رتبه 22 و از نظر شاخص رتبه بندی فیکاس (FCAS) هفتمین ارز دیجیتال برتر در میان تمام ارز های دیجیتال می باشد. در این شاخص امتیاز دهی ارز دیجیتال ایاس موفق به کسب امتیاز بالای 911 شده است. به طوری که مشاهده می شود در این رتبه بندی اتریوم در جایگاه اول و کاردانو در رتبه دوم قرار دارند.

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ایاس

با توجه به تحلیل های انجام شده، باید گفت ارز دیجیتال ایاس، در مسیر صعودی قرار داشته و پیش بینی می شود در بلند مدت روند صعودی خود را حفظ نماید. بنابراین، اولین هدف برای ایاس عدد 8.6 دلار خواهد بود و پس از آن انتظار می رود در میان مدت به سمت 15 دلار حرکت کند. اما به لحاظ تکنیکالی سطح استاتیک 5.46 دلار حمایت مهمی برای آن محسوب می شود.

  • در پایان باید اشاره کنیم:

با توجه به بنیاد بسیار قوی ارز دیجیتال ایاس می توان ادعا کرد که این رمزارز بسیار ارزنده و دارای آینده روشنی است و با توجه به تحلیل تکنیکالی انجام شده، می توان دریافت که ایاس در مسیر صعودی قرار دارد و در آینده نزدیک می تواند به اهداف بالای 10 دلار دست یابد، این موضوع بیانگر ارزش و اهیمت این ارز دیجیتال در بازار بوده و سرمایه گذاری در آن را منطقی و سودمند می سازد.