تحلیل تکنیکال بایننس کوین

ارز دیجیتال بایننس کوین (BNB)

صرافی آنلاین ارز دیجیتال بایننس، یکی از شناخته شده ترین صرافی های آنلاین در جهان است و ارز دیجیتال خود را با نام ارز دیجیتال بایننس کوین و نشان اختصاری BNB به بازار معرفی نموده و امید زیادی به موفقیت آن دارد. از همین رو، سرمایه گذاری بزرگ او در این زمینه و همچنین ارائه طرح های تشویقی بسیار برای سرمایه گذاری در این ارز دیجیتال، تا حد بسیار زیادی مورد استقبال کاربران و معامله گران بازار قرار گرفته و توانسته است به اهداف اولیه خود دست یابد و در جهت اهداف آتی خود گام بردارد. بایننس کوین در حال حاضر از نظر ارزش بازار رتبه 3 را در میان تمام ارز های دیجیتال دارد.

بررسی ارز دیجیتال بایننس کوین

از ابتدای پیدایش ارز دیجیتال بایننس کوین مسیر رشد آن کاملا صعودی بوده است تا حدی که در ماه فوریه، به قدری صعودی بود که بایننس کوین حدود 700 درصد افزایش قیمت داشت.

به صورت کلی باید گفت روند بایننس کوین، صعودی بوده و می توان دو هدف ابتدایی آن را اعداد 450 دلار و 560 دلار پیش بینی کرد. همچنین در صورت اصلاح کف قیمتی 445 دلار معتبر بوده و می تواند در همین محدوده حمایت شود.

بایننس کوین با نظم و برنامه دقیقی پیش می رود و به تازگی وایت پیپر خود را منتشر کرده است و خبرهای حاکی از آن است که بخش بزرگی از اهداف این پروژه در آینده عملیاتی خواهد شد. بنابراین می توان گفت که بایننس کوین در مسیر رشد و توسعه خود قرار دارد.

ارزش و اعتبار بایننس کوین

باید به این نکته مهم توجه داشت که این ارز دیجیتال متعلق به معتبر ترین صرافی آنلاین ارز دیجیتال در دنیا است، همین عامل به منزله ایجاد جو روانی مثبت در بین سرمایه گذاران محسوب می شود که این ارز دیجیتال را کاملا قابل اطمینان و دارای آینده ای روشن می سازد، علاوه بر این و همانطور که کمی پیش ازین اشاره کردیم، ارزش بازار بایننس کوین رتبه سوم بازار است که همین امر می تواند جذابیت بسیاری را ایجاد کند.

با توجه به اینکه بایننس کوین در بازار ارزهای دیجیتال، تازه و نوپا محسوب می شود،‌ می توان چنین نتیجه گرفت که بسیاری از پروژه های آن در آینده اجرایی خواهد شد و به همین دلیل باید رشد بسیاری را برای آینده بایننس کوین در نظر داشت که سرمایه گذاری در آن را سودمند جلوه می دهد.

برخی از تحلیلگران بایننس کوین را رقیب جدی اتریوم می دانند، چرا که بایننس کوین به سبب اعتبار بالای خود توانسته است شرکای استراتژیک خوبی را جذب تیم خود کند.

افزایش قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین

برخی از افراد بر این عقیده اند که این ارز دیجیتال در حال ایجاد یک موج رسانه ای قیمت است و برخی دیگر نیز بر این باورند که ممکن است نوسات کوین های دیگر بر روی این کوین تاثیر گذاشته باشد. این افزایش و کاهش دائمی قیمت ارز دیجیتال بایننس کوین و نوسانات قیمت این ارز دیجیتال باعث می شود که ریسک سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال افزایش یابد. با اوج گرفتن دیفای، تقاضا برای صرافی های غیر متمرکز مانند یونی سواپ نیز افزایش پیدا می کند و با وجود اینکه بلاکچین اتریوم (ETH) بر فضای دیفای تسلط دارد اما نمی تواند پاسخگوی تقاضای بالای ارز دیجیتال BNB باشد.

معرفی تیم پشتیبانی بایننس کوین

تیم بایننس کوین را می توان به بخش های مختلف تقسیم بندی نموده و هر یک را جداگانه مورد بررسی و تحلیل قرار داد. در وهله اول باید گفت، بخش اصلی تیم بایننس کوین رهبر و لیدر آن می باشد، کسی که می تواند میلیون ها دلار سرمایه را مدیریت نموده و در جهت رشد ارز دیجیتال خود، تصمیم گیری کند که مزیت مهم هر دارایی دیجیتال است و امتیازی است که بایننس کوین از آن بهره مند است. علاوه بر این، میانگین سنی اعضای تیم بایننس کوین نیز قابل توجه است و می تواند آینده روشنی را برای این ارز دیجیتال محبوب در پیش داشته باشد. یکی از موضوعات مهم در تیم بایننس کوین، بخش فروش و بازاریابی آن است که انتظار می رود در آینده ای نزدیک، برای این حوزه، برنامه هایی جامع و مهمی در نظر داشته باشد تا بتواند پروژه های خود را گسترده تر ساخته و عملیاتی نماید.

اهمیت ارز دیجیتال بایننس کوین

یکی از مهمترین و ارزشمندترین مزایای بایننس کوین، برند شناخته شده و معتبر آن است. در واقع باید گفت که، بایننس کوین با تکیه بر برند مطرح و شناخته شده خود، توانسته تا به حال، شرکای استراتژیک خوبی را جذب خود کند .چرا که برخی از معامله گران و سرمایه گذاران بزرگ بازار، بدون آنکه اساسا هدف این ارز دیجیتال را بدانند و تنها با توجه به نامی بودن برند آن، که یک پروژه صرافی آنلاین معروف است، اقدام به سرمایه گذاری در آن نموده اند که به منزله قدرتمندی ارز دیجیتال بایننس کوین است.

در حال حاضر بایننس کوین را می توان در بین 5 ارز برتر بازار مشاهده نمود که ارزش و اعتبار بسیار بالایی دارد و از این نظر بسیار قدرتمند به نظر می رسد. همچنین بایننس کوین حامیان بسیار بزرگ و مهمی دارد که می توانند در هر شرایطی از این ارز دیجیتال حمایت کنند.