قیمت دوج کوین امروز

همه چیز در مورد رابطه ایلان ماسک با دوج کوین

ایلان ماسک به عنوان یکی از مشهورترین و محبوب ترین افراد شناخته می شود که در 28 ژوئن 1971 میلادی در شهر پرتوریا، آفریقای جنوبی متولد شد. مادر او “می ماسک” یکی از متخصصین علوم تغذیه و یکی از فعالان حوزه مدلینگ بود.  پدر او “ارول ماسک” مهندس الکترونیک بود و تا پیش از اینکه پسرش به عنوان یک فرد ثروتمند در دنیای امروزی شناخته شود، یک شخصیت مهم و پیشرو توسعه تکنولوژی معروف بود.

در حال حاضر ایلان ماسک به عنوان مشهورترین چهره در عصر حاضر و در حوزه تکنولوژی است که در زمینه ارزهای دیجیتال نیز فعالیت می کند و ارز محبوب او دوج کوین نام دارد و بارها از آن حمایت نموده است. به همین دلیل می خواهیم در این مقاله به این موضوع و رابطه ایلان ماسک با دوج کوین بپردازیم که مطالعه آن برای شما جالب و مفید خواهد بود.

مختصری در مورد ایلان ماسک

ایلان ماسک در سن 28 سالگی موفق به فروش اولین استارتاپ خود به نام zip2 که به عنوان یک راهنمای شهری آنلاین بود، به شرکت کامپک شد.

در سال 1999 شرکت X.com را راه اندازی کرد و سال 2002 به سراغ رویاهای کودکی خود رفت و شرکت اسپیس ایکس (Spacex) را به همراه مارک گریفین، که تجربه کار در ناسا را داشت، برای تولید موشک‌های ارزان قیمت راه‌اندازی کرد.

سال 2003 وارد تسلا موتورز شد و پایه گذار تفکراتی جدید در صنعت ایجاد اتومبیل های پاک شد. اما اینها برای ایلان ماسک کافی نبود.

در سال ۲۰۰۶ با ایده جدید برای راه‌اندازی شرکت SolarCity به میدان آمد که یک شرکت فعال در زمینه انرژی‌های خورشیدی بود تا از گرم شدن بیش از حد زمین جلوگیری کند، در واقع ایلان ماسک به مبارزه با گرم شدن زمین رفت.

در سال 2012 اولین فضاپیمای تجاری را به ایستگاه بین المللی فضایی فرستاد.

فعالیت ایلان ماسک در دنیای تکنولوژی

ایلان ماسک با تلاش و کوشش خود توانست شرکت های زیادی را تاسیس نموده و به فعالیت بپردازد و برخی از شرکت هایی که توسط ایلان ماسک تاسیس و اداره می شوند زیپ دو، پی پل، اسپیس ایکس، تسلا، نئورالینک و … هستند.

ایلان ماسک همراه با برادرش کیمبال، 28 هزار دلار از پدر خود قرض گرفتند تا یک استارتاپ به اسم zip2  را تاسیس کنند، این استارتاپ یک راهنمای شهری آنلاین بود که محتواهای لازم را برای سایت هایی همچون “نیویورک تایمز” و “شیکاگو تریبون” را تامین می کرد. سپس در سال 1999 زمانی که ایلان ماسک 28 سال سن داشت، استارتاپ خود را به قیمت307 میلیون دلار نقد و 34 میلیون دلار سهام به شرکت کامپیوتری کامپک (Compaq) فروخته شد، لازم به ذکر است سهم ایلان ماسک از این معامله در سن 28 سالگی 22 میلیون دلار بود.

مختصری در مورد ارز دیجیتال دوج کوین

رمز ارز دوج کوین یک ارز دیجیتال رمز باز است و به عنوان آلت کوین شناخته می شود. ایلان ماسک نیز ارز دیجیتال دوج کوین را بسیار دوست دارد و از آن حمایت می کند.

رمزارز دوج کوین در سال 2013 منتشر شد و نماد آن یک سگ از نژاد شیبا اینو است. پس از اوج گرفتن ارز دیجیتال دوج کوین رمزارز دیگری تحت عنوان شیبا اینو نیز به بازار ارزهای دیجیتال ورود پیدا کرد، اما این دو کوین با یکدیگر متفاوت هستند، نکته مهم و قابل توجه در مورد دوج کوین این است که نماد آن دیگر یک سگ نیست، بلکه این کوین در بازار ارزهای دیجیتال، حروف انگلیسی D است.

ارتباط ایلان ماسک با دوج کوین

از سال ۲۰۲۱ رابطه ایلان ماسک و دوج کوین آغاز شد. ایلان ماسک برای دوج کوین توییت‌هایی منتشر می‌کرد که در نهایت برای رشد قیمتی این رمز ارز اخبار فاندامنتالی خوبی محسوب می شدند. در واقع ارز دیجیتال دوج کوین بخش زیادی از موفقیت و پیشرفت خود را مدیون حمایت‌های ایلان ماسک است.

اگر چه سیاست‌های ایلان ماسک در حمایت از رمز ارزها به دلیل منافع او برای نوسان ‌گیری از بازار ارزهای دیجیتال می باشد، اما این نظرات و حمایت‌های ایلان ماسک در رشد یا کاهش قیمت‌ رمز ارزها تاثیر بسیاری دارد.

رابطه ایلان ماسک و ارز دیجیتال دوج کوین مانند رابطه ناجی و قربانی می باشد. یک تیم توسعه که شامل ۵ نفر بود، در سال ۲۰۱۴ به وجود ‌آمد. اعضای این تیم عبارتند از: تیموتی استبینگ (رهبر محصول بنیاد دوج کوین)، راس نیکول (توسعه ‌دهنده اصلی بلاک چین)، میچی لومین (توسعه ‌دهنده اصلی بلاک چین)، ینس ویچر (یکی از اعضای توسعه‌ دهنده ارز دیجیتال دوج کوین) و گری لجنس (یکی از اعضای قدیمی توسعه ‌دهنده ارز دیجیتال دوج کوین).

این تیم برای مدیریت بهتر پروژه دوج کوین، بنیادی به نام بنیاد دوج کوین را ایجاد کردند، اما این بنیاد به دلیل ریزش قیمت‌ها و عدم وجود انگیزه مالی، طولی نکشید که از بین رفت. با گذشت چندین سال‌، توسعه ‌دهندگان این رمز ارز همچنان برنامه خاصی برای پیشرفت آن نداشتند. آینده دوج کوین در ‌آن زمان همچنان نامعلوم بود و افراد داوطلب مدیریت جامعه دوج کوین را بر عهده داشتند. در این حین نیز جکسون پالمر (یکی از خالقان دوج کوین) از تیم توسعه آن خارج شد.

برای دوج کوین سال ۲۰۱۸ سالی موفقیت آمیزی بود، زیرا با افزایش قیمت خوبی مواجه شد. جکسون پالمر نیز در رابطه با این موضوع اظهار نظر کرد. او ضمن ابراز علاقه ‌مندی به این رمز ارز، اعلام کرد که رشد قیمتی آن بیشتر حباب است و با توجه به این که اخیرا هیچ پیشرفت و آپدیتی نداشته، نمی‌تواند اینقدر رشد کند.

رابطه ایلان ماسک و دوج کوین بعد از تمام این ماجراها یعنی از سال ۲۰۲۱ آغاز شد. ایلان ماسک برای دوج کوین نقش ناجی را ایفا کرد. قیمت این رمز ارز به واسطه حمایت‌های مختلف او و افراد مشهور دیگر در دنیا، همچنان افزایش یافت و رشد نجومی پیدا کرد.

دلیل حمایت ایلان ماسک از دوج کوین

ایلان ماسک همچنان در حال تلاش برای توسعه ارز دیجیتال دوج کوین است. او از افراد فعال در حوزه بلاک چین درخواست کرد که در گیت هاب، برنامه‌های خود برای پیشرفت دوج کوین را ارسال کنند. خبرنگارها از ایلان ماسک دلیل علاقه شدید او به دوج کوین را پرسیدند و او پاسخ داد: «دوج کوین دارای میم و سگ است در حالی که ارزهای دیجیتال دیگر فاقد این دو هستند.» رابطه ایلان ماسک و ارز دیجیتال دوج کوین از نظر بسیاری از مردم همچنان پنهان است. ایلان دلیل حمایت‌های خود از دوج کوین را با پاسخی زیرکانه همچنان پنهان می‌کند و از آینده درخشان  دوج کوین صحبت می کند.

ایلان ماسک ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین، توسط شرکت تسلا خرید و همچنین برای مشتریان امکان خرید خودروهای شرکت خود را به وسیله بیت کوین فراهم کرد. او رمز ارزها را در مقایسه با ارزهای فیات بهتر می دانست، به همین دلیل توانست بین سرمایه ‌گذاران دنیای ارز دیجیتال به محبوبیت زیادی دست یابد. اما ورق برگشت و ایلان ماسک به دوج کوین تمایل زیادی پیدا کرد. به این ترتیب او بیت کوین را به حال خود رها کرد.

پس از خالی شدن پشت بیت کوین توسط ایلان ماسک و عدم پشتیبانی از آن برای خرید خودروهای تسلا، بخش بزرگی از محبوبیت بیت کوین از بین رفت. اگر چه ایلان ماسک آسیب زدن ماینرها به طبیعت را دلیل عدم حمایت از بیت کوین اعلام کرد، اما همچنان سبب زیان میلیون‌ها نفر شد. پس از اعلام این موضوع از سوی ایلان ماسک، دولت چین نیز اقدام به متوقف شدن فعالیت ماینرها در کشور خود کرد که ضررهای زیادی را برای بیت کوین به همراه داشت. عدم حمایت‌های ایلان از بین کوین و رابطه ایلان ماسک با دوج کوین برای مردم تبدیل به یک راز جذاب شد.

اثرگذاری ایلان ماسک بر دوج کوین

پس از انتشار خبری توسط ایلان ماسک مبنی بر خرید محصولات تسلا به واسطه دوج کوین، این رمز ارز افزایش قیمت ۳۳ درصدی را تجربه کرد. با بررسی نمودارهای قیمتی دوج کوین و اخبار فاندامنتالی مثبت در رابطه با آن و همچنین حمایت‌های ایلان ماسک از این رمز ارز، طبق پیش بینی سرمایه‌ گذاران، قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۸، بین ۰.۹۸ و ۱.۱۸ دلار است و این سوال مطرح می شود که با وجود ارتباط ایلان ماسک و دوج کوین امکان رشد این رمز ارز همچنان وجود دارد؟

با توجه به اخبار منتشر شده از سوی رئیس صرافی BigONE، رشد این رمز ارز نه تنها ادامه دارد، بلکه توسط سرمایه ‌گذاران خرده فروش نیز حمایت می شود. همچنین شاهد افزایش روزانه تعداد کسانی هستیم که برای طولانی مدت دوج کوین را می‌خرند.

در عین حال ایلان ماسک گاهی توییت هایی را برای ارز دیجیتال دوج کوین منتشر می کند که یکی از عوامل سودهای خوب رمزارز دوج کوین، به شمار می رود. آقای ماسک علاقه خود را نسبت به این رمزارز در توییت های خود در شبکه اجتماعی توییتر نشان داده و به علت حجم معاملاتی سنگین، ایلان ماسک میتواند بازار ارزهای دیجیتال را با تغییر اساسی روبرو کند، ارزش رمزارزهایی همچون بیت کوین و دوج کوین با حمایت های او بالا می رود. در ادامه به برخی از توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین را ارائه می کنیم.

  • توییت های ایلان ماسک:
  1.  اسپیس‌ایکس (SpaceX) قصد دارد یک دوج کوین واقعی را به ماه واقعی برساند.
  2. در حال همکاری با توسعه‌دهندگان دوج کوین برای افزایش بهره‌وری تراکنش‌های سیستم (هستم). (این همکاری) به‌صورت بالقوه امیدوارکننده است.
  3. از بین همه ارزهای دیجیتال، دوج کوین بهترین سیستم بازاریابی را دارد. اگر شما به نمادهای بیت کوین، اتریوم و ارز دیجیتال لایت کوین نگاه کنید، همه آنها خیلی آینده‌نگرانه و پیشرفته به‌نظرتان می‌رسند؛ اما در مورد دوج کوین این طور نیست. دوج کوین جوری است که انگار دارد می‌گوید: خب، بچه‌ها چه‌ خبر؟
  4. اگر دارندگان اصلی دوج کوین بخش بزرگی از کوین‌های خود را بفروشند، این ارز دیجیتال حمایت کامل مرا خواهد داشت. از نظر من تمرکزگرایی بیش از حد تنها مشکل این ارز دیجیتال است. اگر این افراد حاضر باشند از (بخشی از) حساب‌های خود دست بکشند، حاضرم در ازای آن پول واقعی پرداخت کنم.
  5. ارز دیجیتال دوج کوین، یکی از روش‌های پرداخت ایستگاه‌های سوپرشارژر تسلا است.
  6. دوج کوین به عنوان رمز ارزی که دارای بهترین سیستم بازاریابی است، به شمار می‌رود.

در واقع باید گفت توییت های ایلان ماسک در ارتباط با رمزارز دیجیتال دوج کوین باعث شد این ارز دیجیتال در بازار مالی افزایش چشمگیری داشته باشد و باعث شد خیلی از کاربرانی که این ارز را هودل کرده بودند، سودهای نجومی به دست آورند. ایلان ماسک در یک مصاحبه با مجله تایم اظهار داشت که دوج کوین گزینه مناسبی برای تراکنش‌های روزانه است.

آیا دوج کوین ارزش سرمایه‌ گذاری دارد؟

ارزش خرید دوج کوین را رابطه ایلان ماسک و دوج کوین مشخص می‌کند. اما با توجه به این که نسبت به ایلان ماسک در مورد خرید بیت کوین نگرش‌های منفی وجود دارد، باعث کاهش تاثیرگذاری توییت‌ها و خبرهای ایلان ماسک بر ارزش قیمت دوج کوین می‌شود.

همچنین به دیل اینکه ایلان ماسک به یک باره پشت بیت کوین را خالی کرد، نمی‌توان او را به عنوان یک پشتوانه مطمئن برای دوج کوین در نظر گرفت. همچنین او تاکنون به صورت واضح دلیل اصلی حمایت‌های خود از دوج کوین را بیان نکرده است. بنابراین نباید فقط به خاطر حمایت‌های ایلان ماسک برای خرید دوج کوین اقدامی کرد ولی می توان به آینده این ارز دیجیتال امیدوار بود.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/winanceo/public_html/blog/wp-includes/functions.php on line 5309