ساخت ان اف تی با کارمزد کم

چگونه با کارمزد پایین، ان اف تی (NFT) بسازیم؟

دنیای توکن ‌های ان اف تی یا NFT، دنیای هیجان انگیز و پول‌ سازی است و افراد زیادی به این طریق توانسته اند، کسب درآمد عالی داشته باشند و همین موضوع نیز باعث علاقه مندی و اقدام به فعالیت بسیاری از کاربران دنیای ارزهای دیجیتال شده است تا توکن ‌های ان اف تی را بخرند و سرمایه ‌گذاری کنند یا حتی خودشان اقدام به ساخت آن نموده و به فروش برسانند. اما همه این افراد با چالش بزرگی به عنوان کارمزد اتریوم مواجه هستند. باید بدانید که گس موجود در شبکه اتریوم تقریبا بسیار بالاست و از این رو، انجام تراکنش در این شبکه برای برخی از افراد، مقرون ‌به ‌صرفه نیست و باید گفت که متاسفانه، این مشکل برای متخصصان ان اف تی در سراسر جهان دردسرساز شده است و کاربران در پی کشف راهکاری مناسب برای ساخت ان اف تی ها با کارمزد پایین هستند.

چنانچه شما نیز به این دنیای جذاب علاقه مند هستید و دوست دارید که اقدام به ساخت آن نمایید، توصیه می شود که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با هم به بررسی «کارمزد گس» بپردازیم و بررسی کنیم که چگونه می ‌توانیم اقدام به ساخت ان اف تی با کارمزد کم نماییم.

هزینه گس به چه معناست؟

در حوزه ارزهای دیجیتال، کارمزد تراکنش ‌هایی که کاربران برای بستن قراردادهای هوشمند خود در بلاکچین پرداخت می کنند به کارمزد گس معروف است و در واقع میزان کارمزد دریافتی با توجه به نرخ تقاضای ارز دیجیتال مورد نظر در بازار تغییر می‌ کند.

برای ساخت یک ان اف تی با کارمزد پایین، بایستی علاوه بر میزان تقاضا، مدت زمان و فوریت اینکه شما برای ساخت در نظر دارید نیز مطرح بوده و مطابق با آن، باید به بازارهای ان اف تی و شبکه ‌های رمز ارز، کارمزد بیشتری بپردازید.

با توجه به این موضوع که، هر اندازه میزان تقاضا و محبوبیت یک شبکه در بین کاربران بیشتر باشد، هزینه گس نیز بیشتر است و از آنجایی که اتریوم نیز از محبوب‌ ترین شبکه ‌های بلاکچین محسوب می شود که کاربران برای ایجاد ان اف تی و تراکنش ‌های ارز دیجیتال از آن استفاده می ‌کنند و از این رو دارای کارمزدی بیشتر می باشد.

اقدام به ساخت ان اف تی با کارمزد پایین

با توجه به این موضوع که دریافتیم هزینه گس چیست، احتمالا اکنون با این سوال مواجه هستید که آیا راهی برای ساخت ان اف تی با کارمزد کم وجود دارد یا خیر؟

توصیه می شود که برای کاهش هزینه گس، نکاتی که در ادامه معرفی شده اند را پیگیری نمایید.

صبور باشید: اولین نکته برای ساخت ان اف تی با کارمزد پایین، این است که باید بدانید هزینه گس مرتبط به میزان شلوغی شبکه مورد نظر دارد و هر اندازه تعداد افرادی که بخواهند تراکنش ‌هایشان پردازش شود بیشتر باشد، شبکه بلاک چین باید سریع ‌تر کار کند. بنابراین، زمان‌ های شلوغ برابر با هزینه‌ های بالای تراکنش خواهد بود.

یکی از دلایل افزایش هزینه‌ های گس اتریوم، مربوط به این موضوع است، زیرا امروزه علاقه مندان و فعالان این حوزه تمایل دارند تا ان اف تی آنها از طریق بلاکچین اتریوم ساخته شود. بنابراین توصیه می شود که در صورت اقدام به ساخت ان اف تی خود، کاملا صبور باشید.

کارمزد تراکنش را تغییر دهید: گاهی اوقات در بازار ارز دیجیتال، زمان بسیار مهم و نمی ‌توان خیلی صبر کرد، زیرا ممکن است تا زمان ساخت ان اف تی شما، قیمت ‌ها افزایش یابد. بنابراین در چنین مواردی، نیاز است که هزینه ‌های گس را برای ساخت سریع ‌تر بپردازید، اما همچنان می ‌توانید با تغییراتی در تنظیمات نرم‌ افزار خود، اندکی در هزینه تراکنش صرفه ‌جویی نمایید.

در نظر داشته باشید که مقصود از نرم افزار، بازاری است که می‌ خواهید ان اف تی شما در آن قرار گیرد و چندان مهم نیست که برای ساخت ان اف تی با کارمزد پایین، کدام پلتفرم یا بازار را انتخاب ‌کنید، زیرا تمامی آنها تقریبا به صورتی یکسان، کار می‌ کنند.

برای انجام صحیح تر این فرایند و پیش از ساخت ان اف تی خود، بایستی مراحل زیر را طی کنید:

  • کیف پول متامسک خود را باز کنید.
  • به Account و سپس Settings بروید.
  • روی تب Advanced کلیک کنید.
  • کنترل‌ های گس پیشرفته و تراکنش سفارشی‌ شده را روی ON تنظیم کنید.
  • بر روی Create Item کلیک کنید و تا تب متامسک دوباره ظاهر شود، صبر کنید.
  • روی دکمه Edit در بالای بخش هزینه گس خود کلیک کنید.
  • از میان گزینه ‌های Slow ،Average، Fast با توجه به اولویت خود یکی از گزینه ‌ها را انتخاب کنید.

توصیه می شود که برای انجام این امر کمی زمان اختصاص داده و صبور بمانید تا به مرحله پایان پردازش تراکنش برسید. به یاد داشته باشید که ممکن است فرایند ساخت ان اف تی با کارمزد پایین کمی طولانی بوده و تحمل آن برای شما دشوار باشد، اما فراموش نکنید که این تنها راهی است که می ‌توانید ان اف تی ‌های خود را با پرداخت هزینه ‌های کمتر گس نیز بسازید.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/winanceo/public_html/blog/wp-includes/functions.php on line 5309