ارز+کامپیوتر شخصی

چه ارزهایی با کامپیوترهای خانگی قابل استخراج هستند؟

با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال مورد توجه و استقبال بی نظیری قرار گرفته و این موضوع را به خوبی می دانیم که آینده پولی نیز مربوط به دارایی های دیجیتال می باشد، برخی از افراد به دنبال روش هایی جهت به دست آوردن آن هستند و جالب است بدانید که بسیاری از ارزهای دیجیتال را می توانید از طریق کامپیوتر خانگی  خود استخراج نمایید.

موضوعی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا انجام این امر می تواند صرفه اقتصادی خوبی به همراه داشته باشد یا خیر؟

در پاسخ بدین سوال باید گفت که، این روش می تواند بسیار به صرفه و درآمد زا باشد ولی نیاز است که نوع ارز قابل استخراج را بشناسید. به عنوان مثال، در نظر داشته باشید که با یک کامپیوتر خانگی معمولی یا حرفه ای و گیمینگ نمی توان بیت کوین استخراج نمود، زیرا بیت کوین از جمله ارزهایی است که استخراج آن دشوار و پیچیده بوده و سیستم های خانگی قابلیت استخراج آن را ندارند. بهتر است وقت و منابع خود را برای استخراج چنین ارزهایی هدر ندهید.

به همین دلیل در ادامه می خواهیم به چند مورد از بهترین ارزهایی که قابلیت استخراج با کامپیوترهای خانگی هستند، بپردازیم. مطالعه ان می تواند برای هر یک از شما که به فکر کسب درآمد از ارزهای دیجیتال هستید، مفید باشد.

کوین های قابل استخراج با کامپیوتر خانگی

 

دوج کوین:

این ارز دیجیتال، یک میم کوین است و به دلیل حمایت مدیر عامل شرکت تسلا، ایلان ماسک، بسیار محبوب و تبدیل به یک آلت کوین با تعداد زیادی کاربر شده است. دوج بر خلاف بیت کوین عرضه محدودی ندارد و به همین دلیل به ارزی محبوب برای استخراج تبدیل شده است.

هنگام استخراج کامپیوتری با استفاده از CPU، نرم افزاری که بهترین عملکرد را برای ماینینگ این رمز ارز دارد، CPU miner است. استخراج از این طریق، البته با سرعت کم، امکان پذیر است. برای افزایش سرعت استخراج کامپیوتری، می توانید از کارت های گرافیک استفاده نمایید. کارت های AMD و Nvidia بهترین شانس شما برای انجام این کار هستند. اگر تصمیم به استخراج GPU دارید، نرم افزاری که باید استفاده کنید، cgminer یا cudaminer است.

در حالی که استخراج به صورت انفرادی عملی است، توصیه می شود که در استخر استخراج ثبت نام کنید، زیرا می توانید از قدرت پردازش و سرعت بیشتری بهره ببرید و در نتیجه بازدهی بیشتری در استخراج داشته باشید.

نمونه هایی از استخر استخراج که دوج را پشتیبانی می کند، MultiPool است. سپس آن را در یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال نگهداری نموده و یا به فروش رسانید.

اتریوم کلاسیک:

هدف اصلی پروژه اتریوم کلاسیک تضمین بقای بلاکچین اصلی اتریوم و فراهم آوردن گزینه دیگری برای افرادی بود که به شدت با اهداف شبکه اتریوم مخالف بودند. در حالی که اتریوم کلاسیک را می توان با ماینر های قدرتمند اسیک استخراج کرد، همچنین می توان آن را بر روی سیستم های ساده رومیزی و سیستم های معمولی خانگی نیز استخراج کرد.

مونرو:

مونرو (XMR) یک ارز دیجیتال با قابلیت ناشناس بودن محبوب است. علاوه بر این، شبکه این آلت کوین به طور خاص برای مقاومت در برابر ماینینگ توسط ماینر های اسیک طراحی شده است و برای استخراج با رایانه خانگی نیز مناسب است. برای شروع، ابتدا باید کیف پول مناسب ذخیره مونرو را برای نگهداری از سکه های خود بارگیری کنید. مرحله بعدی بارگیری نرم افزار استخراج است، نرم افزاری مانند MultiMiner که از ساده ترین برنامه های ماینینگ است اما گزینه های استخراج آنلاین نیز وجود دارد.

بایت کوین:

ارز رمزنگاری شده بایت کوین (BCN) یکی دیگر از آلت کوین هایی است که استخراج آن از طریق رایانه در منزل آسان است. استخراج انفرادی به گونه ای طراحی شده است که برای کاربران بایت کوین فرآیندی آسان باشد.

تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که کیف پول بایت کوین را بارگیری کنید و برنامه آن را بر روی رایانه خود اجرا کنید. پس از همگام سازی برنامه با بلاک چین بایت کوین، کیف پول برای خود بسازید. سپس به سادگی دستور “start mining” را وارد کرده و آدرس کیف پول خود را به عنوان گیرنده تنظیم کنید.

اگر چه که استخراج انفرادی در شبکه بایت کوین ممکن است، با این حال، روند ماینینگ آن کند است و ممکن است درآمد چندانی برای شما نداشته باشد. برای افزایش درآمد، می توانید به استخر استخراجی که از ماینینگ CPU پشتیبانی می کند بپیوندید. یک مثال خوب bytecoin-pool.org است. همچنین باید نرم افزار استخراج سازگار مانند xmrig را بارگیری کنید.

زی کش:

زی کش (ZEC) یک ارز دیجیتال با محوریت حریم خصوصی است که در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد. برای ماینرهای خانگی، مهمترین ویژگی زی کش این است که از الگوریتم Equihash استفاده می کند که برای مقاومت در برابر ماینر های اسیک طراحی شده است. در نتیجه، ماینر های خانگی با GPU می توانند در استخراج این کوین شرکت کند.

قبل از شروع استخراج زی کش، باید نرم افزاری را که به شما کمک می کند سخت افزار خود را کنترل کنید، بارگیری کنید. بلاکچین زی کش را بارگیری کرده و کیف پول خود را تنظیم کنید. این تنظیمات شامل برخی مقدمات می شود زیرا بلاکچین باید به طور کامل در سیستم شما بارگیری و همگام سازی شود.

رِیوِن کوین:

ریون کوین (RVN) یک شبکه بلاکچین است که برای انتقال دارایی ها از یک دارنده به صاحب دیگر مانند توکن بهینه شده است. ریون کوین یک هارد فورک از کد بیت کوین است و پیشرفت های اصلی خود را نسبت به بیت کوین در بهبود زمان پاداش بلوک و تغییر در تعداد سکه های منتشر شده می بیند.

این شبکه، قابلیت های توسعه دارایی و پیام رسانی به کاربران را دارا می باشد و الگوریتم آن برای مقاومت در برابر اسیک طراحی شده است و می توان آن را با استفاده از GPU استخراج کرد.

بیم:

بیم بسیار برای استخراج در خانه مناسب است. از الگوریتم Hashii استفاده می کند که از استخراج GPU پشتیبانی می کند. برای شروع این کار و با توجه به سیستم عامل موجود در رایانه، کیف پول رسمی دسکتاپ آن را بارگیری کنید. آنتی ویروس شما ممکن است نرم افزار استخراج را به عنوان یک برنامه مضر شناسایی کند، سعی کنید تا آن را مجدد نامگذاری کنید در غیر اینصورت در فرآیند استخراج با مشکل مواجه می شوید.

پس از بارگیری و همگام سازی بلاکچین، آماده شروع استخراج هستید. ابتدا باید تنظیمات خود را پیکربندی کنید. ویژگی “Run Local Node” را روشن کرده و تعداد رشته های استخراج را روی عددی بزرگتر از صفر تنظیم کنید.

توجه به این نکته مهم است که زیرساخت های بیم شامل استفاده از آدرس های منقضی شده برای به حداکثر رساندن حریم خصوصی است. با این حال، برای بازیابی موفقیت آمیز درآمد استخراج خود به یک آدرس دائمی نیاز خواهید داشت در غیر اینصورت رمز ارزهای خود را از دست خواهید داد.

برای ایجاد آدرس دائمی، به زبانه “Receive” در داشبورد اصلی نرم افزار بروید. می توانید آدرس جدیدی ایجاد کرده و آن را به گونه ای تنظیم کنید که هرگز منقضی نشود که می توانید برای تنظیم استخراج از آن استفاده کنید.

گارلیکوین:

گارلیکوین (GRLC) کار خود را به عنوان یک میم کوین در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. گارلیکوین یک توکن با اجماع اثبات کار است و در برابر ASIC مقاوم است. می توان آن را با CPU و همچنین GPU های Nvidia و AMD استخراج کرد. گارلیکوین در سال ۲۰۲۱ یک کمپین عمده بازاریابی را آغاز کرد که شاهد جهش قیمت آن در حدود ۳۱۰۰ درصد بود.

ورت کوین:

ورت کوین (VTC) که در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد، یکی دیگر از گزینه های محبوب در میان ماینرهای کوچک است. ارز دیجیتال برای وفادار ماندن به روح تمرکززدایی و حاکمیت مالی پیش بینی شده توسط ساتوشی ناکاموتو هنگام ایجاد و طراحی شده است. توسعه دهندگان این پروژه بلاک چین را به عنوان پاسخی به نفوذ فزاینده ای که ASIC بر بلاکچین بیت کوین و به طور کلی اکوسیستم استخراج داشته اند، ایجاد کردند تا این تمرکززدایی شکننده نباشد. الگوریتمی که با سازوکار اجماع Pert Vertcoin استفاده شده است، طوری طراحی شده است که در عین حمایت همزمان از استخراج GPU و CPU، در برابر دستگاه های اسیک مقاوم باشد.

ورت کوین محبوب است زیرا فرآیند استخراج بسیار ساده ای دارد و این کوین تنها با یک کلیک شروع به استخراج خواهد کرد.

گرین:

گرین (GRIN) در ژانویه ۲۰۱۹ راه اندازی شد. این پروژه تمرکز زیادی بر حفظ حریم خصوصی و مقیاس پذیری را به نمایش می گذارد. بلاک چین گرین نیز مانند بیم پشتیبانی از حریم خصوصی معاملات را اولویت کار خود قرار داده است. گرین از استخراج CPU و GPU پشتیبانی می کند. با این حال، اگر تصمیم دارید استفاده از کارت های گرافیک را دنبال کنید، کارتهای Nvidia را بخرید زیرا این موارد موثرتر هستند. موضوعی که برای انجام این امر باید در نر داشته باشید این است که شما برای شروع استخراج سکه، باید حداقل ۵٫۵ گیگابایت فضا داشته باشید.

ابتدا بلاک چین را از وب سایت رسمی بارگیری کنید تا یک نود راه اندازی کنید. هنگامی که بلاک چین را با موفقیت همگام سازی کردید، باید نود را به کیف پول خود متصل کنید. پس از فعال شدن کیف پول، سپس باید کارتهای گرافیک خود را برای کار با کیف پول پیکربندی کنید. سرانجام، به یاد داشته باشید که نرم افزار را روی Cuckaroo POW تنظیم کنید ، که نسخه ای از شبکه گرین است که از استخراج GPU پشتیبانی می کند.


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/winanceo/public_html/blog/wp-includes/functions.php on line 5309