تریدینگ و ماینینگ ویننس

با فرآیند ماینینگ وارد دنیای ماینرها شوید

ماینینگ و ترید ارز دیجیتال، دو روش مهم برای کسب درآمد ارز دیجیتال می باشند که برای دستیابی بدان نیاز است که مراحل مختلفی را طی نمود. در ادامه می خواهیم به طور مفصل در مورد آن صحبت نماییم. چنانچه تمایل دارید بدانید ماینینگ چیست و ترید ارز دیجیتال چگونه انجام می شود. ادامه مطلب را از دست ندهید.

فرایند ماینینگ و ترید ارز دیجیتال

افراد زیادی در سراسر جهان به کار استخراج رمز ارزها اعم از بیت ‌کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده مشغول هستند و تلاش می ‌کنند تا با استفاده از ابزارهای متنوع استخراج به تعداد بیشتری از رمزرازهای استخراج نشده دست یابند و با فروش آنها به سودهای قابل توجهی دست یابند.

این موضوع را در نظر داشته باشید که استخراج ماینینگ هزینه هایی را به همراه دارد. چنانچه میزان پول کافی برای خرید دستگاه ماینینگ را در اختیار ندارید و یا به برق ارزان دسترسی ندارید، استخراج بیت کوین برای شما توجیه اقتصادی نخواهد داشت. بنابراین پیش از شروع کار و استخراج بیت کوین، بایستی میزان سودآوری آن را مورد بررسی دقیق قرار دهید که بهترین طریق انجام آن، استفاده از یک ماشین ‌حساب ماینینگ بیت کوین است.

پس از انجام محاسبات دقیق و بررسی های لازم، اینک می توانید ماینر خود را داشته باشید. در این مرحله نیاز دارید تا سخت ‌افزارهای استخراج بیت کوین را مورد بررسی قرار دهید و انتخاب نمایید که کدام ماینر برای شما مناسب تر است. در واقع ماینر، به منزله یک دستگاه بوده که برای استخراج رمز ارزها به‌کار برده می ‌شود و دارای انواع متفاوت می باشد.

همچنین باید توجه نمایید که برای انجام این کار، شما به کیف پول بیت کوین نیاز دارید که در آن بیت کوین استخراج شده خود را نگهداری کنید. بنابراین سعی کنید یک کیف پول معتبر تهیه کنید. هنگامی که کیف پول در اختیار داشته باشید، دارای آدرس کیف پول  خواهید بود که این آدرس، دربردارنده یک دنباله طولانی از حروف و اعداد بزرگ و کوچک خواهد بود. هر کیف پول روش متفاوتی برای به دست آوردن آدرس عمومی بیت کوین دارد. در نظر داشته باشید که شما تنها به آدرس عمومی بیت کوین خود نیاز دارید و نه کلید خصوصی که مانند رمز مخفی کیف پول شما است.

اینک شما باید یک استخر ماینینگ پیدا کنید. در نظر داشته باشید که برای سرعت بخشی به انجام کار و رفع مشکلات موجود، می توانید به یک استخر ماینینگ بپیوندید.  زیرا استفاده از استخر می ‌تواند مشکل اصلی را رفع نموده و پاداش بیت کوین و هزینه تراکنش ‌ها را محاسبه کند. در نهایت سود بر اساس سهم ماینینگ در کل استخر، پخش خواهد شد.

پس از دریافت استخر شما باید یک برنامه یا نرم‌ افزار ماینینگ دریافت نمایید. زیرا فرایند کنترل و نظارت بر ماینینگ، نیاز به نرم ‌افزار اختصاصی دارد. در نظر داشته باشید که شما با توجه به نوع تجهیزات ماینینگ که در اختیار دارید، باید از یک نرم ‌افزار حرفه ای و مناسب کار خود استفاده نمایید.  در واقع هر یک از استخر های ماینینگ نرم‌ افزار مخصوص به خود را دارند، اما به ندرت ممکن است که برخی از آنها نرم افزار نداشته باشند. در این صورت می توانید لیستی از نرم ‌افزارهای استخراج بیت کوین را تهیه نموده و امکانات و ویژگی های آن را با یکدیگر مقایسه کنید و تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما مناسب تر است.

اینک می توانید فرایند ماینینگ را آغاز نمایید، ماینر را به یک پریز برق وصل نموده و آن را روشن کنید. در این جا شما باید آدرس، نام کاربری و رمزعبور استخر ماینینگ را وارد کنید. پس از این پیکربندی، شما اشتراک مجموعه‌ ها را در اختیار دارید که بخشی از کار شما یافتن بلوک بعدی است و با توجه به استخر انتخاب شده، هزینه خود را می پردازید. در هنگام ورود به استخر، باید آدرس خود را در قسمت ‌های مورد نیاز وارد کنید.

به طور کلی ماینینگ فرآیند تایید تراکنش ‌های رمز ارزها و ثبت آنها در دفتر کل توزیع استخراج است. این فرآیند به غیر متمرکز سازی شبکه رمز ارزها و افزایش امنیت شبکه کمک نموده و در نهایت رمزارز جدیدی را ایجاد می ‌کند.

بنابراین توجه داشته باشید که برای انجام فرآیند ماینینگ و ورود به دنیای ماینرها، سه مرحله خرید دستگاه استخراج، استفاده از کیف پول امن و معتبر، پیوستن به یک استخر را برای انجام فرآیند استخراج لازم دارید.