رمز ارز

با خرید و فروش ارز دیجیتال پولدار شوید

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد دیگر اکنون به این فکر می کنید که چرا پیش از اینها اقدام به خرید ارزهای دیجیتال نکرده و از این بابت احساس پشیمانی می کنید. نگران نباشید زیرا هرگز برای شروع موفق، دیر نیست و شما هم می توانید با خرید و فروش ارز دیجیتال پولدار شوید.

از ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت تسلا، سوال شد، «اگر بتوانید یک ماشین زمان بسازید تا به روزهای گذشته خود بازگردید، ترجیح می دهید چه کاری انجام می‌ دهید؟»

او پاسخ داد: «بیت کوین می‌خرم.»

ما هم با ایلان ماسک موافقیم و امروزه به قدرت ارزهای دیجیتال پی برده ایم و چه بسا در آینده ای که چندان دور نیست، استفاده از انواع ارزهای دیجیتال نیز اجتناب ناپذیر شوند. بنابراین نیاز است تا جلو تعلل خود را گرفته و با تحقیق کافی اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال نماییم.

اما سوال اساسی در این میان این است که اکنون چه اقدامی باید انجام دهیم و چگونه صرافی آنلاین معتبر را شناسایی و انتخاب نماییم. تا پایان مقاله با ماه همراه باشید تا با بررسی جنبه های گوناگون بتوانیم شما را در روند تصمیم گیری معاملات ارز دیجیتال، یاری‌ نماییم.

اهمیت خرید ارز دیجیتال

تعداد زیادی از افراد اکنون به ارزش و اهمیت ارزهای دیجیتال واقف اند و از آینده بازار نیز باخبرند، زیرا دنیا به سمتی در حرکت است که رفته رفته پول های کاغذی جای خود را به پول های دیجیتال می دهند. این قضیه در تاریخ تکرار شده است و اکنون در حوزه پول و دارایی نیز این امر انجام می پذیرد.

اما شاید در بین ما تعدادی از افراد هنوز از ماهیت ارز دیجیتال آگاهی ندارند و لازم است که نکاتی را بدانند. پس به داستان زیر توجه کنید.

دنیل جفریز، آینده ‌پژوه و محقق در حوزه فناوری، در مقاله ‌ای با ارجاع به تاریخ پول، تصویری از آینده‌ ای نزدیک برای ما مجسم می ‌کند که در آن کودکان به جز در کلاس ‌های تاریخ، در هیچ مکانی با پول کاغذی امروزی سروکار نخواهند داشت. جفریز در قسمتی از مقاله خود می ‌نویسد: «مغز خزنده یا مغز بدوی قدیمی ‌ترین قسمت مغز انسان است که شباهت زیادی به مغز خزندگان دارد و بیشترین اهمیت را به مسئله بقا در لحظه حال می ‌دهد.»

ممکن است بگویید، اما این جملات چه ارتباطی با ارز دیجیتال دارند؟

او در ادامه می ‌گوید: «افراد به نسخه ‌های فعلی ارزهای دیجیتال نگاه می ‌کنند و جز اتلاف مقادیر کلان انرژی، کُند بودن زمان تراکنش و قیمت‌ های بی‌ثبات، چیز دیگری نمی ‌بینند و تصور می ‌کنند که این مشکلات برای همیشه ادامه خواهند داشت. این نوعی تفکر کوته ‌بینانه در برابر فناوری و ترس ناشی از روایت‌ های ناصحیح می باشد. ما باید بدانیم که دقیقا مانند سایر شاخه‌ های فناوری، این اتفاق در دنیای ارزهای دیجیتال نیز در حال رخ دادن است. نسخه ‌های اولیه جای خود را به نسخه‌ های جدیدتر می‌ دهند. در آینده افراد حتی به آن ارز دیجیتال نیز نخواهند گفت، آنچه که اکنون برای ما ارز دیجیتال شناخته می ‌شود، آیندگان نیز پول خواهند نامید.

پس، اگر شما نیز مدام از خود می‌ پرسید که من نیز ارز دیجیتال بخرم یا نخرم؟

پاسخ این است: تنها بخش تغییرناپذیرِ زندگی، خودِ تغییر است. بنابراین از تغییرات نترسید و با آن همراه شوید.

خرید ارز دیجیتال، گامی در جهت پولدار شدن

در دنیای ارزهای دیجیتال، افراد بسیاری توانسته اند تا به همین لحظه، به پول های بسیار زیادی دست یابند و سرمایه گذاری همراه با سود کلان داشته باشند. در واقع،  می توان با ورود به بازار جذاب ارزهای دیجیتال نیز پولدار شد، اما پیش از آن باید این نکته مهم را در ذهن خود داشته باشید که قبل از رسیدن به پولدار شدن و کسب سود بالا، قطعا گذران روزها و شب ‌های دشوار را دارید که باید گفت ارزشش را دارد. البته این موضوع در هر حوزه دیگری نیز صدق می کند و هر یک از ما برای رسیدن به خواسته ها و اهدافمان، نیاز به پشت سرگذاشتن مراحلی را داریم که ممکن است دشوار باشد، ولی در نهایت، لذت زیادی به همراه دارد.

مهم‌ترین موضوع این است که پیش از ورود به دنیای ارز دیجیتال، قوانین و ماهیت آن را به درستی بشناسید تا بتوانید با علم و آگاهی کامل با این پول دیجیتال و هوشمند، برخورد کنید.

چگونه ارز دیجیتال بخرم؟

معاملات ارز دیجیتال بر بستر صرافی آنلاین انجام می شود و شما برای اقدام به معامله باید به سراغ صرافی ‌های ارز دیجیتال بروید.

مقصود از صرافی‌ های ارز دیجیتال، پلتفرم ‌های معاملاتی هستند و این امکان را در اختیار کاربران خود قرار می دهند تا بتوانند اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف با ارزهای فیات نمایند.

انتخاب صرافی آنلاین یکی از مهم‌ ترین و حساس‌ ترین مراحل ورود به بازار رمز ارزهاست. در واقع از زمان شکل ‌گیری ارزهای دیجیتال در دنیا و نیاز به انجام معاملات ارزهای دیجیتال، شاهد افزایش روزافزون صرافی ‌های ارزهای دیجیتال در سطح جهان برای پاسخگویی به نیاز تمام کاربران در جهت دسترسی به دارایی های دیجیتال، هستیم.

از این رو بهترین و معقول ‌ترین راه برای کاربران ایرانی، انتخاب یک صرافی معتبر داخلی است تا با خیال آسوده و بدون دغدغه معاملات خود را انجام دهند.

حال می خواهیم بدانیم که یک صرافی آنلاین معتبر، باید چه ویژگی‌ هایی داشته باشد؟

از آنجا که در ایران روز به روز به تعداد صرافی ‌ها افزوده می‌ شود و از طرفی اخبار مربوط به کلاهبرداری نیز در حال افزایش است، بسیار اهمیت دارد که برای انتخاب صرافی زمان بگذارید و با فعالیت در صرافی ‌های غیرمجاز و نامعتبر سرمایه ‌تان را از دست ندهید.

مهم‌ ترین ویژگی ‌های یک صرافی آنلاین، ظاهر جذاب و کارآمد و در عین حال ساده، درصد کارمزد معاملات، سرعت پاسخگویی و کیفیت پیگیری تیم پشتیبانی، قابل اطمینان بودن و امنیت آن می باشد که از اساسی‌ ترین عوامل محسوب شده و می تواند شما را در انتخاب بهترین و مطمئن ترین صرافی ارز دیجیتال، راهنمایی نماید.

امیدواریم این مقاله توانسته باشد شما را از سردرگمی نجات داده و در زمینه معاملات ارز دیجیتال، یاری ‌تان نماید. شما در «صرافی آنلاین ویننس» و در هر ساعتی از شبانه ‌روز می توانید معاملات خود را انجام دهید و یک تیم پشتیبانی قوی نیز همواره پاسخگوی سوالات شماست.